[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
waar delen kopen regio rotterdam : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 20:37

waar delen kopen regio rotterdam

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

waar delen kopen regio rotterdam

Berichtdoor Nico Vliet » 21 maart 2008, 15:42

Wil binnenkort ruitenwissers en eventueel raamrubbers gaan vervangen. Gewoon naar de Benz dealer of zijn er betere / goedkopere alternatieven?

Bvd,

Nico.
Nico Vliet
 


Re:waar delen kopen regio rotterdam

Berichtdoor 1111 » 21 maart 2008, 16:28

Ruitenwissers kun je overal wel kopen, raamrubbers bij de dealer hebben de beste pasvorm.

5 april komt de ruitenman hier weer een achterraamrubber vervangen.
Als je wil zien hoe of wat kom maar langs !

mvg arie van schie
1111
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 293
Geregistreerd: 21 nov 2005, 20:54
Woonplaats: sondel
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:waar delen kopen regio rotterdam

Berichtdoor Nico Vliet » 21 maart 2008, 17:08

bedankt Arie. Mocht ik 5 April in het land zijn dat kom ik wel ff een bakkie doen.
Nico Vliet
 


Re:waar delen kopen regio rotterdam

Berichtdoor silberknor » 21 maart 2008, 17:22

Ik koop altid de meeste onderdelen bij BOS achter politieburo Boezembocht, die geeft een redelijke korting meestal 18 a 20 % veel onderdelen moet hij ook bestellen. maar ze geven over het algemeen een goede service. Maar specifieke onderdelen die moet je toch bij van dijk of victoria halen.
Als je daar dan toch bent laat dan even een uitdraai maken welk motor en versnellings bak type je hebt, dat is altijd handog voor op de CD. Bij de daler heb je wel altijd het juiste onderdeel type das wel handig.
groet KNOR
silberknor
 


Re:waar delen kopen regio rotterdam

Berichtdoor Jeroen » 21 maart 2008, 19:41

Ik haal nogal eens onderdelen bij Kostwinder & vErhoeven op de Hoofdweg zuid 42 in Nieuwerkerk aan den IJssel. Heeft veel op voorraad met redelijke prijzen

Jeroen
Avatar gebruiker
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1321
Geregistreerd: 09 apr 2006, 20:30
Woonplaats: Spijk, gemeente Lingewaal
Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:waar delen kopen regio rotterdam

Berichtdoor Nico Vliet » 21 maart 2008, 20:20

Zo moet het lukken, bedankt heren!
Nico Vliet
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten