door Dionneke1963 » 23 maart 2008, 10:38
Toevallig keek ik hier ook eens weer, want ik volg het niet meer helemaal. Reden is gewoon dat ik geen zin had in de klaagzang over mensen die een besluit nemen en dat hebben wij te accepteren en te respecteren. Voor clubleden die hier gebruik van maakte is het natuurlijk zeer jammerlijk, maar ik zou vanuit de club de twee lieve mensjes een groot dankwoord geven en misschien een leuke kado uit de clubkas en laat het daarbij.
Echter.......het idee van Frits Vliegwiel was al eerder bij mij opgekomen. Geef bijvoorbeeld 1 iemand de sleutel van de ruimte als hij beschikbaar is of dat hij de sleutel bij Arie en Marion op haalt. Iedereen betaald kosten voor de ruimte dat het ook lucratief is om te verhuren. Goede afspraken over data's en aantal personen zonder pardon, besteld is besteld. Iedereen is verantwoordelijk voor eventuele schade of troep.
Laat Arie en Marion lekker binnen zitten of hun andere dagtaken uitvoeren zonder clubleden die overlast veroorzaken en verlaat het pand in de staat zoals je er in kwam.
Dat zou mijn idee zijn, maar is het besluit van Arie en Marion definitief, dan open gewoon een nieuw topic: Op zoek naar sleutelruimte. Om hier te blijven bedanken, treuren, overhalen, andere ideetjes enz te schrijven heeft dan weinig zin en voor Arie en Marion is het misschien ook niet altijd leuk om te volgen. Wat ze hebben gedaan is noemenswaardig, maar hun besluit moeten we ook respecteren!