MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 19:31

efkes voorstellen.......

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

efkes voorstellen.......

Berichtdoor maikdebaik » 21 maart 2008, 22:49

Ha allemaal, al sinds een paar weken een dagelijks lezer hier op 't forum,en uiteindelijk ook maar ff aangemeld. Momenteel ben ik me aan het orienteren in de aanschaf van 'n 230E, of TE. Aangezien ik binnenkort ga verhuizen,en dagelijks meer kilometers ga maken, wilde ik een "oldtimer" op LPG, zeker gezien de prijzen van benzine en diesel, en dus kwam ik op Mercedes uit, een al jaren oude wens. Vorige week een stuk gereden in 'n 230, en daarna wist ik zeker, komen mot tie. Deze ,'n 81er, had een toerenteller in de rechterklok van het snelheidmeter, teller, olie druk deel, maar bij andere zie ik weer 'n klok, was dat optioneel? Ook lees ik verschillende meningen over een ringtank bij 'n T versie ivm het ruimte verlies achterin, oa van de gasinbouwers.....kortom, ik lees en leer, en hoop toch binnenkort wel tot aanchaf over te gaan, zeker na die rit vorige week.....<br><br>Post edited by: maikdebaik, at: 2008/03/21 21:52
maikdebaik

Re:efkes voorstellen.......

Berichtdoor henklith » 21 maart 2008, 22:55

Hoi Maik, neem hoe dan ook de tijd om een goeie te zoeken, neem anders een persoon mee die goed weet waar ie moet kijken.
Overweeg ook een diesel, als je heeel erg veel gaat rijden!
Groet, henk
henklith

Berichtdoor Martinovich » 22 maart 2008, 22:30

Welkom.

Succes met de zoektocht, en goed kijken.

Ik heb sinds kort een 280E en ik geniet met volle teugen.

Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen, en een diesel zou ik ook zeker overwegen.

Dan weet je tenminste zeker dat je nooit motorisch gezeur krijgt, of koop er een op benzine en laat er gas in zetten.

Gr. Martijn
Martinovich

Berichtdoor Dionneke1963 » 22 maart 2008, 23:25

Ik rij met volle tevredenheid een 230E zonder gas. Ik heb ook een W115 220D gehad, maar mijn volgende keus zou weer een benzine-uitvoering op LPG zijn of deze op LPG natuurlijk.

Dionneke1963

Keer terug naar Even voorstellen