door Hans230CE » 22 maart 2008, 18:25
DJ,
en reactie zult gij krijgen!!!
Het voordeel van een glazen dak is, --dat je water krijgt voor je het raakt--. Die dingen lekken punt Dus als je daar je geld wil aan uitgeven............voetbadjes, rotte bekleding
Verder ben ik van mening dat, als je iets veranderd aan je wagen en je doet het met originele stukken, je wagen wat mij betreft origineel blijft. Ik heb hierop maar 2 uitzonderingen gemaakt:
1) de radio - vervangen door een Clarion met cassette en CD wisselaar in de koffer
2) ik heb vorige week een derde remlicht opgezet, en waarom
Ik hoorde schuivende banden van de Micra en "zag de koffer al plooien, het ging net goed, en wat zegt die man me; ik keek naar je achterruit en zag gewoon niet dat je remde, een mens is tegenwoordig zo gewoon aan die derde remlichten....... " En nu zijn die derde remlichten voor een coupe te krijgen, maar geen puist op mijn koffer, dus Nordauto eens binnengelopen en een lampie gekocht voor aan de achterruit.
En zet je zoals ik nog eens kroonkurken, koplampwis/was enz en de stukken komen van MB, dan blijft hij origineel vind ik, maarja wie ben ik.....
Post edited by: Hans230ce, at: 2008/03/22 17:26<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2008/03/22 17:28
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans