Victor vroeg hetvolgende via mail,wellicht voor anderen interessant.
ik heb het pakketje vandaag gekregen, super! Bedankt voor de snelle afhandeling.
Zijn er nog zaken waar ik op moet letten tijdens het monteren van het ding? Of is het simpelweg een kwestie van oude los, nieuwe erop?
Start/stopknop in de rijstand zetten,kogelkopje van stangetje loswippen ,2 schroeven van achterdekseltje er uitdraaien.
Opletten de alu dichtringetjes onder de boutjes niet verloren gaan.
Op de tekening zijn het schroevendraaiergleufjes maar bij jou zijn het ws zeskantjes van 8mm.
Bij verwijderen deksel opletten dat plunjer 19 er niet uitvalt. Deze schuift er gemakkelijk uit.
Controleren of nokvorm dezelfde is ,anders nok 15b omwisselen.
huisje monteren met nw pakking.
Nu eerst de luchtklep verder openzetten met aanslagbout omdat deze wel dicht gezet zal zijn om het toerental lager te zetten. Anders loopt de motor veel te langzaam of valt zelfs uit. Ook handgas terugstellen.
Motor doen draaien en als op temp.is stationair toerental afstellen aan de luchtklep.
Wanneer stat.toerental naar wens is het stangetje van het hevel op je klepdeksel naar de hulpregeling zo lang maken dat je het armpje 1 a 2 mm moet optillen om de kogelkop er op te klikken.
Handgas afstellen.
Je zal zien dat je motor nu veel anders reageerd op het pedaal. Je hebt ahw de volledige slag van je pedaal nodig.
Succes met de montage. <br><br>Post edited by: Boy, at: 2008/04/03 22:32