Het lekbakje spreekt ook "vochtig" zou ik willen zeggen.
Gisteren heeft het bijna de gehele dag geregend, en links onder de voormat lag dus weer iets water, geen emmers vol, maar toch!
Ik zag ook weer een paar druppels hangen en vallen van de motorkap ontgrendelings handel.
Ik wil dat lekbakje toch maar eens onderhanden nemen, en om te beginnen maar eens uitbaggeren, als er dan roest plekken zitten komen die wat beter in het zicht.
De binnenkant van het lekbakje zit behoorlijk vol gegoten met teer, het bekende bodenschutsz natuurlijk, en ook wat tectiel.
Die lagen wil ik er eerst afhalen.
grofweg heb je dan de mogelijkheid om dat met een schoevendraaier of ander "oneigenlijk" gereedschap, bijtel of wat dan ook te doen.
Maar ik heb zitten denken of het ook mogelijk is om het met een chemisch middel op te lossen, de opgeloste prut loopt dan vanzelf in het putje ;o)), naar het secundiare lekbakje, en vandaar de straat op, of in een opvangbak.
Vraag is of iemand daar al eens mee bezig is geweest, bv. wasbenzine, peut, dunne olie!, of remolie!?
Ik hoor graag jullie eventuele suggesties in deze barre tijden
((
Groet, Henk.
Het ligt in de bedoeling om ook wat foto's te maken, van af punt 0! tot ,,, nou laat ik zeggen opgelost!
NB: dat opgelost zou ook nog kunnen zijn,,, en hier sta ik dan met mijn nieuwe W123!, ok,,, zwakte bod
))<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/03/17 15:08