Henk,
Ik ben het roerend met je eens dat je wanneer je een vraagsteld je de basisgegevens van een auto best kan opgeven. Iedereen weet in wat voor auto hij rijdt en welke kilometerstand brandstof of transmissie die heeft. Deze informatie is inderdaad wel handig wanneer je met een probleem zit.
De simpele vraag die je kan stellen is: mijn brandstofpomp is defect, hoe moet ik die vervangen?
Wanneer je weet dat het hier om een 200 gaat kan het nog altijd een diesel of een benziner zijn, maar weten we al een hoop meer. jaartal en brandstoftype zijn in dit geval overigens wel altijd nodig ivm verschillende benzine motoren
Henk, je bent echt niet de enigste die zich daaraan ergert, dat doe ik ook af en toe, maar ik vraag gelijk maar naar meer info alvorens ik er iets zinnigs over wil en kan zeggen.
Ik hoop dan ook dat iedereen de gewoonte wil nemen om bij zijn voertuig gerelateerde vragen ook zijn voertuig specs wil opgeven. dus type, transmissie, brandstof, en bouwjaar. eventueel kan je dit wanneer nodig aanvullen, maar de hier opgenoemde punten zijn wel van redelijk groot belang voor het geven van een zinnig antwoord.
Hier stopt mijn relaas, want ik zou er uren over door kunnen schrijven