Zojuist ontvangen
Ik mag toch wel hopen dat wat meer mensen daadwerkelijk zo'n brief hebben gestuurd, dan de reacties hier suggereren?? Zodra een dergelijk topic op dit forum verschijnt stromen de reacties binnen. Het versturen van deze brief kost niet meer tijd dan een boodschapje op dit forum zetten.
Het zou heel, heel slecht zijn als er uiteindelijk maar een handjevol reacties naar Amsterdam gestuurd zijn. Als dat zo is, mag ik dan aannemen dat iedereen zich zwijgend neerlegt bij de beslissing die Amsterdam rond 28 mei in deze zaak bekend maakt? Of komen dan weer de reacties en emoties los?
Wat mij betreft; wie niet heeft gereageerd heeft dan wat mij betreft ook wel zijn/haar kans verspeeld om nog verder te klagen. Ik weet het, vrije meningsuiting enzo, dus iedereen mag hier gewoon op dit forum over dit en vergelijkbare zaken gaat gewoon weer door klagen.
Maar ik vind dat 30 seconden van je tijd, een envelop en een postzegel meer nut had gehad. Ik hoop dat jullie allemaal die brief hebben verstuurd! Maar ik vrees het ergste.
Jeroen