DANK U, nogmaals.
Natuurlijk moet ik de auto gaan bekijken en een keertje rijden.
Ik heb de foto's nog goed bekeken en zie niet maar roest als wat je onder ziet, maar dat is dus op de foto's. Natuurlijk zou er meer kunnen zitten, onderhuids, misschien de mijne ook wel?
Het verbruik had ik al met een korreltje zout genomen en ruilt hij dan krijgt hij ook een wagen terug die 1:7,5 loopt. Mijn 230E automaat, zelfs door Mercedes afgesteld, loopt na zijn grote beurt niet zuiniger.
Momenteel ben ik ook nog met wat andere auto's bezig en ben gisteren nog naar een "oude liefde" gaan kijken. In nieuwstaat met 90.000Km, maar ik wist niet dat ze nieuw uit de fabriek kwamen met een losse hemel, uitgedroogde slappe banden en jammer genoeg had de waakhond gespeeld op de motorkap, dus met nieuwe krassen. Bij zo'n ontmoeting wordt de oude liefde gelukkig al snel een ex.
Daarom vraag ik in de emails altijd een duidelijke omschrijving, maar sommige proberen je toch te lokken. Ik weet niet met welke reden, want ik koop het zeker niet en vind dat weer jammer van mijn tijd en de kosten. En niet duidelijk in de email zegt mij al genoeg.
Mijn gevoel: Ik denk dat de man een redelijk duidelijk en eerlijk verhaal heeft en is in andere mailing vriendelijk en zeker niet opdringend. Hij heeft veel en duidelijke grote foto's gestuurd en durft hem te laten zien. Dat zegt meer dan: Kom maar kijken, wagen is goed, ik heb geen foto's.