door Dionneke1963 » 20 apr 2008, 22:19
Hey geinteresseerde,
Ik heb de wagen vandaag gezien en er in gereden.
Technisch is hij goed, rijdt als een speer, schakelt zeer netjes, ligt goed, remt goed, klinkt goed, dus technisch wel in orde.
Uiterlijk wat aandachtpunten en niet zo netjes in de lak. Over het geheel is de lak wat dof/verweerd, 1 kriksteun vertrouwde ik niet, ook leek mij aan de onderkant al wat smeer of laswerk te zitten onder de zwarte verf, op zijn minst 1 gespoten spatbord (En dan niet degene waar Henk dat kleurverschil zag te zien), bestuurdersstoel kapot, andere vastgelast omdat de beveiliging niet meer werkte en hij anders niet door de keuring kwam en beide deuren moeten in de nabije toekomst vervangen worden. Over het geheel ook nog wat plekjes.
Ik denk dat het technisch gewoon een zeer goede wagen is, maar de koets verdient echt aandacht en dat zoek ik toch niet echt. Zou het in mijn geval een derde auto zijn en had ik de ruimte en de tijd, dan zou ik hem best willen.
Indruk van de eigenaar was ook goed. Oudere man die ook nog een T had, hij had er verstand van en was gewoon heel eerlijk en was er eigenlijk zelf ook nog niet van overtuigd of hij het moest doen. Hij vond mijn wagen ook zeer goed, maar hij wist dat hij ook een goede had en dat hij hem misschien toch de restauratie in ging doen. Ik heb hem eerlijk gezegd dat het zeker geen slecht idee was.
Ik denk er nog over, maar ik weet ook wat ik nu heb.<br><br>Post edited by: Dionneke1963, at: 2008/04/20 22:19