door Hans230CE » 19 apr 2008, 22:19
Rob,
Je hebt het probleem voor me opgelost. Ik wil enkel de knoppenhandel aan de achterzijde plaatsen van dat zebranostuk van de middelconsole, om het nieuwe "ding" een beetje uit het zicht te hebben, snappie!!! De mic vindt wel ergens een redelijk ontzichtbaar plaatsje. Ik wilde die eigenlijk inwerken in 1 van die loze knoppen. Die 2 units vinden dan wel ergens plaats. Bedankt voor de hulp en ik zal een kleine fotoreportage maken van het plaatsen van het hele spul........................ Nu nog tijd hebben, hopelijk maandag, en dan nog, het afwerken van de deur, aansluiten van de koplampwissers............... Eigenlijk zou een dag meer uren moeten hebben. Ik wil nog een paar LED's bijplaatsen in de Troll, er moeten nog zwaardere mistpitjes in. De planten moeten nog worden uitgeplant in de tuin, maar de vijver is ondertussen in orde. En het baasje vergt ook al zoveel tijd van me............... Ik wil vakantie en moet nog 6 weken wachten.De vrouw zit in het gips, moet nog stofzuigen en dwijlen, gelukkig niet met de kraan open,
Bedankt Rob, het zal binnekort gebeuren, daar ben ik zeker van!!!!
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans