[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ikkeweer isser weer. : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 14:54

Ikkeweer isser weer.

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Ikkeweer isser weer.

Berichtdoor ikkeweer » 21 jan 2009, 18:26

Dag luitjes, na een hele lange afwezigheid (een jaar denk ik) ben ik er weer.
Afgelopen jaar was een jaar om gauw te vergeten. Mijn vriend Eeltje kreeg kanker en overleed binnen 2 1/2 maand na de diagnose. Met mijzelf gaat het nu weer redelijk goed en ik ben alles weer aan het op pakken, zo ook de W123 club.
Ga vanaf nu weer lekker actief mee doen op het forum !!!
ikkeweer

Re:Ikkeweer isser weer.

Berichtdoor MBvO » 21 jan 2009, 18:42

Hoi ikkeweer, welkom terug en sterkte bij deze doorstart. Hopelijk wordt 2009 een onvergetelijk jaar.
Wauw, met de W123 naar de boot, ben best een beetje jaloers! Heb altijd gezeild en mis het best! Een Prindle, prachtig. Als ik nog 's in Nederland ben nodig ik mezelf uit :-D
MBvO

Berichtdoor Wiebren240D » 21 jan 2009, 18:44

Hallo ikkeweer

welkom terug.
maar dat nieuws wat je verteld is niet zo mooi.

ik wens je even zo goed veel sterkte.

de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 21 jan 2009, 19:31

Hoi Ikkeweer!

Wat een vreselijk jaar heb jij gehad zeg!

Ik weet persoonlijk alles van die vreselijke KUT ziekte (in zo'n geval mag ik toch wel een krachtterm gebruiken?)

Soms staan we met zijn allen echt machteloos...

Ik hoop van ganser harte dat je de draad weer op kunt pakken!

Ik hoop je hier (en op club evenementen) nog vaak te zien.

Zeilen is in ieder geval een goede remedie om je hoofd eens lekker leeg te maken.
Markparket

Berichtdoor ikkeweer » 21 jan 2009, 19:38

Nou Mark, van mij mag je in dit geval alle krachttermen gebruiken waar je zin in hebt.

En voor allemaal: afgelopen jaar niet gezeild. Deed ik altijd met mijn vriend. Nu maar hopen dat ik het "lef" heb om straks in mijn eentje met mijn eigen boot het water op te gaan, zal nog niet meevallen.

Enne: meezeilen mag altijd hoor.
ikkeweer

Berichtdoor Markparket » 21 jan 2009, 19:42

Dan biedt ik me vast als 'vrijwilliger' aan.

Sinds de verhuizing van de Utrechtse Heuvelrug naar Meppel nauwelijks meer gezeild. (zeilde elke week vanaf Muiden met een aantal vrienden, maar dat is gewoon te ver weg gebleken)
Markparket

Berichtdoor ikkeweer » 21 jan 2009, 19:56

Dag mag hoor Mark, maar je moet er wel voor richting Friesland, waarschijnlijk komt de boot deze zomer aan het Lauwersmeer te liggen (Oostmahorn) of op Ameland.
ikkeweer

Berichtdoor Trouwkoets » 21 jan 2009, 21:24

Hoi Hannah. Sluit me aan wat er hierboven is gezegd. Goed dat je weer terug bent, de mannen zaten maar wat te niksen, zet ze maar weer aan het werk!
Trouwkoets

Berichtdoor Paul Snip » 22 jan 2009, 02:14

Hey Hannah,

Leuk dat je weer terug bent! We hadden via de mail ook al contact gehad. Maar via deze weg ook nog een keer welkom terug.
Hopelijk lukt het om de zinnen een beetje te verzetten. En de leuke dingen weer op te pakken.
Ik begreep dat je straks eerst weer naar Australie ging. Veel plezier daar, en het is je gegund!

groetjes
Paul Snip
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Van alles en nog wat....