Zo, leden en vrienden van deW123club.nl,
Vandaag was het zover het evenement waar geen één W123club lid naar toe wilde!
Toch heb ik er iemand gespot van onze club, namelijk Bert Kos op zijn BMW 1200RS mooie motor trouwens. Het was een leuk evenement heb daar prachtige oude bolides en motoren zien racen en dan ook echt racen. Heb maarliefst dik 500 foto’s geschoten en nog het e.a. op film gezet. Ik zal een deel van de foto’s plaatsen en hoop dat jullie dit leuk vinden maar, dat lees ik wel weer in het commentaar.
Toch lijkt het me leuk om volgend jaar of wellicht een ander evenement op Zandvoort een duintop te bezetten met de W123club.nl. Ik kan er zorgvoor dragen dat tijdens het oldtimer evenement gratis kan worden geparkeerd aan de rand van het circuit.
Wij zaten dus 3 min lopen van mijn wagen verwijderd. Stoelen, Koeltas met eten en drinken thermosfles met koffie en natuurlijk sigaren zaten wij als een voorst op een duintop. Gewapend met de Canon EOS en de Canon VideoCam heb ik alles gade geslagen. Angelique en Lindsay hebben genoten van de zon en waren fanatiek de Mini Clubman 1275GT, de Trabant en de FIAT’s 600 aan het aanmoedigen omdat, dit zulke leuke kleine schattige autootjes zijn. Vergis je niet in de Mini Clubman en de Fiatjes die gingen echt hard! Verder te veel gezien om te vertellen geniet maar van de foto’s helaas voor jullie geen geluid erbij want, dat maakt het beeld eigenlijk compleet. Zal eens kijken of ik wat op YouTube kan zetten een dezer dagen!
Hartelijke groet jullie Oldtimer liefhebber,
Arno.
Let op de sponsering van deze Trabant is dat niet bij Rob Holewijn in de buurt????