[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Getinte ramen? : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 20:19

Getinte ramen?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Getinte ramen?

Berichtdoor HuGoBoSs » 08 mei 2008, 19:31

Hallo Mercedes liefhebbers
Gisteren hebben ze in gebroken in mijn auto ze hebben het kleine raampje van de rechter achter deur kapot geslagen

ik heb al een nieuwe besteld bij de dealer zonder te kijken of ik getinte ramen had
hoe kan je zien of het getint is of niet?
ik heb zonder tint besteld bij de dealer en morgen is die binnen als het goed is
zal het opvallen als het verkeerd is?
HuGoBoSs

Re:Getinte ramen?

Berichtdoor Josjos » 08 mei 2008, 19:47

Hoi door een wit blaadje aan de binne kant tegen je ruit te houden kan je zien wat voor tint de ruit is. Groet Jos.
Josjos
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Trouwkoets » 08 mei 2008, 20:08

Als je met het chassisnummer naar de Benzdealer gaat dan kunnen zij nagaan welke ruiten zijn gemonteerd
Trouwkoets

Berichtdoor Citrobenz » 08 mei 2008, 21:07

met getinte ruiten gaat dat helaas niet altijd op Casper, het blijft zaak zelf goed te kijken.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee

Berichtdoor HuGoBoSs » 08 mei 2008, 21:38

ik heb denk ik groen getint
en heb helaas wit besteld foutje dus
ik laat hem er gewoon in zetten
zal wel niet veel uitmaken en opvallen (hoop ik)
HuGoBoSs

Berichtdoor Karaca10 » 08 mei 2008, 23:21

Gaat geen mens zien hoor, ja nu wel als je het open en bloot hier op het forum zet ;-)
Karaca10

Berichtdoor JantjeV8 » 09 mei 2008, 07:24

Kun je hem niet nog ruilen? Proberen kun je het altijd, als je leverancier niet mee wil werken kun je hem alsnog afnemen.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor HuGoBoSs » 09 mei 2008, 15:43

Nieuw raampje zit er in
helaas niet getint terwijl de rest wel getint is maar gelukkig is het maar een klein raam het valt bijna niet op als je heel goed kijkt valt het wel op
rij gelukkig niet voor lul
ik kon hem niet meer omruilen (heb het zelf verkeerd besteld)
Kosten vielen ovirigens reuze mee 60 euro inclusief glas
HuGoBoSs

Keer terug naar Techniek