Keesies,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze topic met verbazing heb gevolgd. Ik doe het niet zo snel om te reageren omdat dit vaak niet de moeite is, maar ik kan het bij jou niet laten.
Dat je alles mag neerzetten hier op het forum is natuurlijk niet waar, er zijn ook gedragsregels opgesteld. Daarbij zijn mensen die buiten de toon vallen, hierop aangesproken in de afgelopen periode. Ook is later duidelijk aangegeven dat het hier NIET zo zo moeten op dit prachtige forum.
Als er dan in jou geval verteld wordt dat in deze topic jij bent die de boel hier niet goed gelezen hebt: staat nergens dat je een sticker krijgt, dat er duidelijk in een topic geschreven staat "oprichten van de W123club" dat de bedoeling is om het startkapitaal, in het oprichten van de club geinversteerd wordt (dit is nog niet helemaal besloten, daar er eerst nog een vergadering plaats vindt waarin gestemd kan worden). En vervolgens trouwkoets een hele nette reactie naar jou toe heeft geschreven en je daarna nog even door gaat met negatief zijn. Tsja... Zelfs je laatse reactie op Jurgen staat nog dat je niet behandeld wil woorden als een kleine jongen. Ja dan moet je misschien nog heel even terug kijken naar je geschreven stukjes en je dan afvragen of dit een volwassen reactie is.
Het blijkt gewoon dat jij in dit geval helemaal mis zit wbt je verwachtingen, dan kan je dit ook aangeven dat je reactie misschien wat fel is geweest en bv sorry te zeggen. Daarna kun je dan nog eventueel reageren met de stelling: ik dacht dat je hier alles kon zeggen!
Verbeter de wereld en begin met je zelf!!
Dit zijn wijze woorden van Jerommeke, alias Johannes de Zeikerd uit FRL. En deze status heb ik hier moeten verdienen, dus als er iemand hier wat negatiefs mag zeggen (en wel met respect) dan ben ik het wel
Oh ja joh??
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!