[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
inbouwen electrisch raam mechaniek : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 08:57

inbouwen electrisch raam mechaniek

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

inbouwen electrisch raam mechaniek

Berichtdoor Mathieu300CDT » 18 mei 2008, 13:09

Ik dacht.. ik ga vandaag is even lekker mmijn raam mechaniek in bouwen, de oude was aan gort, nu had ik eerst eeven een foto gemaakt van hoe het zat want ik heb er nogal moeite mee met dit soort dingen, maar wat blijkt... fototje nergens meer terug te vinden, op de wiz cd is het niet duidelijk hoe het moet zitten. mocht er nog iemand een fototje hebben van hoe het er in hoort te zitten dan houd ik mij aanbevolen...ik ga onder tussen maar even aan een ander klusje beginnen.
Mathieu300CDT

Re:inbouwen electrisch raam mechaniek

Berichtdoor Wiebren240D » 18 mei 2008, 19:02

Hallo Mathieu300cdt

ik heb dit karweitje al zo vaak gedaan.
maar ik zie dat je in Noordholland woont.
kom dan een keer een zaterdag naar JaapW114 in Waarland. daar ben ik ook regel matig.
wil ik je heus wel even helpen om zo een raammechanisme weer terug in je deur te zetten.
maar meestal doe ik het zo ik vertel hoe het moet en dan doe je het werk zelf.

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Citrobenz » 18 mei 2008, 19:25

Hallo Mathieu,

kijk gewoon even bij de deur aan de andere kant, dan heb je het voorbeeld.

succes er mee
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Mathieu300CDT » 18 mei 2008, 20:38

Ik weet niet of ik het red naar Waarland, binnenkort over een dag of 9 ga ik 3 weken op vakantie met de coupe (spanje en een stukje Portugal). het is allemaal een beetje kortdag en moet allerlei kleine dingen onderhanden nemen voor de reis, maar bedankt Wiebren voor het aanbod.

En van de andere kant kan ik niet afkijken want daar zit er geen een in, die heb ik gelukkig wel liggen hier en die moet er ook nog in.

Groeten,
Mathieu300CDT

Berichtdoor Hans230CE » 19 mei 2008, 11:03

Sorry, ff off topic

Mathieu,

Pas maar op in Portugal, daar rijdt een spion rond in een zwarte Troll.

Als je no info nodig hebt van de Algarve, mail maar ff, dan mail ik het door
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Mathieu300CDT » 19 mei 2008, 14:21

Ok, een kant heb ik er eindelijk inzitten..Ik zat lekker verkeerd te klooien de hele tijd, een buurman verderop had er even beter kijk op het geheel.
De geleidings rails waren echt kurkdroog meteen maar met dik vet ingesmeerd, meestal zijn de tanden op het end versleten maar bij deze was het frame waar de motor aan vastzit gewoon gebarsten, dit had ik niet eerder gezien. dus trek allen uw be-kleding uit en smeren maar!!

Hans Wie is die Zwarte trol?

Groeten
Mathieu300CDT

Berichtdoor Hans230CE » 20 mei 2008, 11:51

Ikke in mijn SAAB!!!!
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Mathieu300CDT » 20 mei 2008, 13:26

hahaha.. ik wist niet dat je Saab reed, maar ik ga wel in de struiken liggen als ik er een zie!
Mathieu300CDT

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto