Het volgende mannen:
Ik wilde mijn remblokken voor vernieuwen en had bij Gebr. Ferwerda nieuwe Bosh 1ste montage blokjes gehaald. Deze had hij in de computer opgezocht. Ik had op onderdelen CD van onze alle beste JANBENZ1 het nummer opgezocht, maar hier had hij weinig aan. Ook had ik begrepen (tsja mijn duits is slechter dan slecht!) dat ik blok dikte van 15 mm moest hebben.
Ik gisteren alles er uit gehaald en geleerd hoe die remblokjes indicator gemonteerd zitten (lampje gaat branden als blokje bijna op is), nadat ik er 1 gemold had *##*###*@!.
Wilde ik nieuwe blokje monteren en kreeg deze er voor geen mogelijkheid in, ook niet als ik mbv houtlijmklem de zuiger tot maximaal naar binnen had gedrukt. Kijk ik op de verpakking en zie 17,5 mm dikte.
Ik vanmorgen terug en hier beweerde hij dat alle W123 17,5 dikte heeft wbt blokken voor (stond in zijn computer) en vond uiteindelijk dat bij de 280TE wel de 15mm werd voor geschreven.
Maar goed ik heb die van 15mm toch besteld omdat deze zeker zullen passen, die 2, 5 mm wordt ik ook niet slechter van!
Dus wie heeft er nu gelijk, ik heb de tekst even uit de CD hieronder geplakt in een foto dus wat staat hier? Ik denk dus dat o.a. de 230TE 15mm heeft, maar ja wie ben ik. <br><br>Post edited by: JerommekeOhjajoh, at: 2008/05/27 20:28