door Remigius » 09 jun 2008, 08:15
Semrick, jij mag hem wel stiekem lezen hoor, niet aan anderen doorvertellen;-)
(ok geef het toe-haast-vergeten)
JantjeV8:
Die hoekbeschermers zijn dus standaard bij sedan versies, mooi-dan kan ik spareparts krijgen en die 2 kapotte tzt vervangen, die rechtsrvoor zit met nietjes aan elkaar..-zucht-
Nee, nee, dat verschil weet ik. Het kleppendeksel pakking is goed (genoeg) die zou ik zelf ook vervangen mocht ik twijfels hebben. De vorige eigenaar zei dat die vervangen was en dat geloof ik wel.
De koppakking maakt vlekken op het dek voor mijn huis-die is inderdaad lek, dit is wel de slechte kant (links) , rechts is het beter. In beide gevallen maakt niet veel uit..die moet er ook uit, tzt of snel. Ik vrees ook met grote vrezen, daarom moet hij naar een echte garage de 1e keer.
Ik snap jullie zorgen om de kosten en dergelijke, waar op gewezen wordt, dank jullie wel. Mij maakt dat ook zeker uit-ik moet er ook hard voor werken,en 2 banen.
Als ik al 2 jaar lid was hier en meer ervaring had met sleutelen (heb wel MTS Wtb zoals ik schreef-maar dat is weggezakt) dan deed ik het 1e x opknappen zelf. Nu ik er net inkom en mijn nieuwe hobby heb, en ik hoop dat deze auto een blijver is-mag het iets kosten. Dan is in elk geval de basis goed.
Stap voor stap wil ik hem goed krijgen-en hoe meer ik onderweg leer hoe meer ik zelf doe. Met de motor neem ik liever nu geen risico, heb ook geen voldoende gereedschap en ik ken niemand persoonlijk die me kan helpen of ervaring heeft. Graag kom ik het 1e de beste sleutelweekend en doen we weer wat-er is genoeg werk voor iedereen haha.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik eventueel bijna alles vervang. Motorsteunrubbers-slangen-remleidingen controleren-startmotor rotor is ook slecht etc.etc). Dan gaat het ook jaren mee is wel zo een goed gevoel.
Ik ben nu al verliefd op de auto en paranoia dat ze hem stelen. Liefst wissel ik mijn sloten om-zodat de vorige eigenaar-of voor hem, niet met een kopiesleutel er weg mee kan rijden. Startonderbreking erin en ook alarm..nog even en ik kan niet meer slapen haha.
Dus, hopelijk tot snel:-)
Remy