Heb je al gegoogeld op taxateur en oldtimer? Deed dat even en kwam op
www.oldtimernederland.nl uit en daar kun je onderaan ook klikken op Noord-Brabant en vindt ie een taxateur in Steenbergen. Nu ben ik niet zo bekend in die omgeving dus of dat in de buurt van Helmond is weet ik niet. Ik weet dat er taxateurs zijn die ook wel langs komen. Kost dan vaak ietsje meer.
Als je MB van enige waarde is (en dat is ie uiteraard), dan is een oldtimerverzekering inderdaad aan te bevelen. Zelf heb ik nu mijn MB allrisk verzekerd voor zo'n 14 euro per maand (taxatiewaarde was ook bijna 9000). Geeft een prettig gevoel dat mocht er iets mee gebeuren... Heb hem bij Oldtimerstad verzekerd en daar kan je zelfs oldtimers verzekeren waar je 15000km per jaar meer rijdt. Zelf heb ik het voor 10000km gedaan, maar mogelijk dat dat toch aan de lage kant is. Moet ik bij de herzieningsdatum als ik hem een jaar heb maar eens bekijken. Zit nu sinds eind oktober op zo'n 3000km.
FF later: toch voor de aardigheid eens afstand Helmond-Steenbergen opgezocht. Is dus inderdaad niet naast de deur.
Dan is een taxateur in Limburg (Melderslo) een stuk dichterbij (zo'n kleine 50km).
Kan dichterbij nog: <br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2009/03/02 13:41