MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 04:25

Op bezoek in Hollandsche veld

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Op bezoek in Hollandsche veld

Berichtdoor mercivo » 13 jun 2008, 20:32

Beste clubleden,

Vandaag had ik een uurtje over en ben wezen kijken bij de sleutelruimte van de W114/115 club in Hollandsche veld. Ik was er al een keer eerder langs gegaan, maar toen was er geen ster te ontdekken. Vandaag had ik meer geluk.
Vorige week stond voor mij voor de eerste keer de cabrio van Rob op het forum. De foto's waren reden genoeg om even te gaan kijken. Prachtwagen! Je kan aan alles zien dat deze met liefde en geduld (6 jaar is niet niks), weer opgebouwd is. Een paar koppen koffie verder was er ook een collega sleutelaar aan een geel exemplaar bezig. Motor wilde niet starten. Een paar kwartier later hingen er dikke rookpluimen in de ruimte.'Even proberen', werd er gezegd toen deze na het fiksen van de brandstofleiding wel aansloeg.
Al met al een prima manier om een stil uurtje op de dag door te brengen met mensen die dezelfde passie voor oude Mercedessen hebben.

Je kan er zo 'op de klep vallen' en een bak koffie en mooie verhalen krijgen. Een aanrader voor een ieder!!!

Bedankt!!!! Groeten, Ivo.
mercivo

Re:Op bezoek in Hollandsche veld

Berichtdoor Markparket » 14 jun 2008, 00:23

Zie je wel!

Rob altijd maar zeggen dat ik hem van zijn werk afhoud door koffie te gaan drinken!!

Doet ie het bij jou ook:-)
Markparket

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto