[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
The Gallery : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 07:41

The Gallery

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

The Gallery

Berichtdoor JantjeV8 » 31 mei 2008, 08:33

Gisteren kwam ik langs Brummen gereden en heb ik het niet kunnen laten om even bij The Gallery binnen te lopen.
Sjongejonge wat een tent zeg, het kwijl langs m'n gaffel is pas net opgedroogd, ongelofelijk zoveel Astons, Ferrari's, Mercedessen en andere kapitale klassiekers bij elkaar.

Een heel erg mooie 300D W123, verder weinig 123's, ontzettend hoge prijzen, maar toch, erg mooi om eens binnen te lopen.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:The Gallery

Berichtdoor Douwe Jan » 31 mei 2008, 11:14

Inderdaad skitterend, Jan.

Een zeer opwindende zaak; een (als) nieuwe W108 ..... ???

Wanneer je daar met 30.000 euro naar binnen zou lopen, dan is de beurs snel leeg ....
Douwe Jan

Berichtdoor Sparnaay » 16 jun 2008, 22:06

Dit is mijn tweede auto van the gallery W123 200D 1983. Maar voor dat geld zijn ze niet in de staat die hij zou moeten wezen. Mijn Ex 300CE W124 1988, staat er nu voor de derde keer te koop. Ik heb hem toen voor €7950 gekocht staat nu voor €9250!!. Nog steeds tweede eigenaar?!?. W123 was redelijk toen hij daar vandaan kwam stond alleen vol met water. Toch gek voor een keiharde in perfecte staat verkerende W123.

Sparnaay

Berichtdoor Sparnaay » 16 jun 2008, 22:07

Mijn Ex

Sparnaay

Berichtdoor Douwe Jan » 16 jun 2008, 22:13

Bedoel je te zeggen dat het aanbod niet zo geweldig is als het klinkt ??
Wanneer je het zo leest is elke auto in sublieme staat ...

Groet, DJ
Douwe Jan

Berichtdoor Sparnaay » 16 jun 2008, 22:21

Er zijn af en toe dingen aan die echt niet kunnen. Bij vertelde ze bijvoorbeeld dat een 200D altijd erg lang duurt voor dat hij op temperatuur komt. Bleek achter af de termostaat kapot te wezen.

De 300CE liep erg slecht. Na wat testjes bleek uitstoot veel te hoog te liggen. Maar was wel een maand er voor door de APK gekomen?!?
Sparnaay

Berichtdoor Sparnaay » 16 jun 2008, 22:27

Maar ik moet toegeven het is een erg mooie zaak met veel en bijzonderen auto´s. Alleen je moet wel opletten aan de buiten kant zien de auto´s er perfect uit en de omgeving is erg aantrekelijk. Aan de andere kant het blijven oudere auto´s en zijn niet nieuw.
Sparnaay

Berichtdoor Roel280€ » 16 jun 2008, 22:46

...en gelukkig wordt ook niet verteld dat je auto vol water staat, of dat de 47e eigenaar de 3e is? Hmmmm..... Maar zo werkt het overal. Uiteindelijk moet je gewoon zelf alles uitzoeken.
Roel280€

Berichtdoor Coupe280 » 17 jun 2008, 19:03

je moet daar inderdaad heel erg goed zelf uitkijken .
het is er lang niet altijd wat het lijkt .
ook de kennis is niet aanwezig is mijn ervaring.
als het er op aankomt is het gewoon een handelaar niets meer of minder.
gr tonnie
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
LPG: Ja

Berichtdoor henklith » 17 jun 2008, 19:31

Een echte liefhebber komt niet bij de gallery, hooguit om te kijken, kijken,kijken, kopen nieeeet :o)
Groet, Henk
henklith

Berichtdoor Sparnaay » 17 jun 2008, 21:47

Als je alles van te voren weet, is het makelijk.
Sparnaay

Berichtdoor Janbenz » 18 jun 2008, 21:52

Een aantal weken geleden ben ik er ook wezen kijken. Ik had weinig tijd en ben toen maar even geweest. Ik ga zeker nog wel een keer terug om te kijken. De prijzen passen niet bij mij. Dus kopen wordt het toch niet.

Het is inderdaad leuk om er rond te struinen. Vanaf mijn huis ben ik er in een half uurtje.

groet,

Janbenz
Janbenz

Berichtdoor Jeroen » 18 jun 2008, 23:05

Mijn MB komt bij Nico Aaldering/ The Gallery vandaan. Nooit gedacht dat ik daar ooit een auto zou kopen. In zijn algemeenheid vind ik de auto's te duur voor de feitelijke staat waar ze in verkeren. Vroeger hadden ze op zijn minst gezegd een discutabele reputatie. Sinds een aantal jaren geleden en het nieuwe pand lijkt het allemaal een stuk beter.

Ik ken een aantal zeer tevreden klanten van the Gallery en een aantal zeer ontevreden. Ik heb uiteindelijk geboft met mijn MB.

Maar als je in de buurt van Brummen bent is het altijd leuk om even te gaan kijken

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee

Berichtdoor henklith » 19 jun 2008, 00:28

Absoluut waar Jeroen, wij hebben met onze Heckflosse club er een paar jaar geleden eens een koffie stop gehouden, met een museumbezoekje en een lunch (je)
Groet, Henk

NB: We hadden ook het genoegen om even te "keuvelen" met meneer Aaldering,
Nou die zit niet om een praatje verlegen kan ik je zeggen :o)
henklith

Berichtdoor JantjeV8 » 19 jun 2008, 22:01

En daar moet ie het van hebben Henk.

Sowieso wil ik geen foute discussie op gang brengen of mensen in discrediet brengen. Ik weet redelijk in te schatten wat een Mercedes mag kosten. Bij The Gallery vragen ze gewoon het dubbele, moeten ze zelf weten, als ze daar dan toch nog klandizie mee hebben doen ze het nog goed ook.

Maar de auto's zijn veelal uniek te noemen. Hij heeft veel spul wat gewoon erg mooi is en zeker niet alle daags. De hoge prijzen trekt ook een ander publiek aan, het loopt daar met een geruit spencertje over de schouders gedrapeerd en prada leesbrilletje door de showroom te schuifelen. Die lui willen voor de gek gehouden worden.

Net als op die old-timer meetings:
"Mijn Benz (met stukje appel in de strot) is bij Bart Holland gerestaureerd" en het bedrag moet er ook nog bij genoemd worden. Ze weten geen bal van auto's af, kunnen nog geen wiel verwisselen en noemen zich ook liefhebber.

Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde denken en doen...
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Frits Vliegwiel » 19 jun 2008, 22:08

LEES MET AARDAPPEL IN JE KEEL voor zover dat lukt natuurlijk!

Hee Kerel jij ook hier,

Die winkel in Brummen is dat nou een FOPWINKEL? Als ik dat zo lees hier ben ik flink in de maling genomen door de Heer Aaldering. Maar het staat wel verrekte intresant om te melden dat veel geld heb betaald voor mijn Mecedes van 1e eigenaar.

En dat siert mij toch wel weer in mijn blazer ( Blazer is dat geen CHEVROLET?)
Frits Vliegwiel

Berichtdoor JantjeV8 » 19 jun 2008, 22:27

Nee, dat is zo'n ding waar de tuinman de oprijlaan mee schoon blaast.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor henklith » 19 jun 2008, 23:53

Of iemand uit het harmonie orkest :o))
Groet, Henk
henklith

Keer terug naar Van alles en nog wat....