Zo ben ik weer.
De kabels en verdeelkap/rotor zijn binnen en gemonteerd! Gelijk kwam er een stuk vacuumslang mee van een meter. Heb 5 stukjes slang vervangen van allerlei schoteltjes en verbindingen en de CV aansluitingen onder de motorkap. (heb in een andere topic een vraag over dat blauw witte terugslagklepje)
Kijk voor een foto van al dat mooie Bosch spul. Lag wel 4 dagen bij de Douane op Schiphol en Harrie wist ook niet waarom ik dit bestel in de USA..maar voor 60E totaal voor alles;-)
Tevens bij Harrie geweest. Goede vent, kreeg mooie onderdelen mee, dus mijn hoekrubbers zijn weer goed (die voorste was een hele klus, moesten de lampen eruit en onder de bumper wat bouten los die al 32 jaar in de openlucht stonden maar goed...gelukt allemaal. Ook oranje knipperlichten weer voor..ook van Harrie.
De wagen zag er goed uit onder de motor-buiten dat er olie op het carterdeksel zit. Stuurinrichting, remmen en wielkasten zien er ook prima uit
De uitlaat lekt op het flexibele deel, dus ik rijd in gifgas rond (met open raam!) maar die heeft hij besteld, dus komt allemaal goed.
De auto loopt iets beter stationair, vooral op LPG (voordat alle rubbers./kabels vervangen waren -nu moet ik nog testen, klein proefrondje, ging goed).
Tot zover de update.
Groeten,
Remy