ZV-VENTIEL:
Ja tank klepje. Schint via de achterplaat (afdek benzinetank) te benaderen zijn (dat ventiel) helaas zit daar 90 Liter italiaans staal voor met 2 vette slangen door het plastic schutbord kap heen geboord..maw..dat wordt niks. Als ik het al kan fiksen-dan als het ooit stukgaat moet weer die tank van zijn plek!
Wat de ZV betreft. Linksvoor zit de 3 weg verdeler van het moederslot. lijkt ok. linksachter zit een ventiel model 1, die lijkt ook goed, maar heeft inkepingen in het rubber.
rechtsvoor zit ook een ventiel-die is lek. rubber ligt eraf. (had ook problemen met die deur-die bleef niet open (van het slot), nu wel. Heb die slangen afgedopt.
rechtsachter moet ik nakijken..maar ja-heb toch geen vervangingsventielen-en deurbekleding loshalen e.d wordt het ook niet echt beter van allemaal.
Dan is het benzineklepjeventiel ook kapot -ik zie niet eens waar die zit, maar als ik in een van die buisjes blaas van het kofferdeksel dan hoor ik suizen. Die ga ik lokaliseren en proberen af te doppen op het t-stuk.
Dan is er het kofferbak ventiel..die was bijna recht door midden gepiercet! 2 jaar terug met het registeren zijn er nederlandse platen opgekomen..een of andere gek heeft een schroef van 5mm dik en 5cm lang zo door de plaat heen geschroeft! kwam precies tussen de 2 aansluitnippels van dat ventiel! het rubber gescheurd , 2 krassen in het ventilehuis/aansluitnippel..maar nog steeds solide!!:-) Heb het rubber iets afgesneden, schoongemaakt, geblazen en gezogen om te testen en weer geinstalleerd. De 5cm schroef is nu nog maar 2 cm btw;-)
In elk geval, ik moet minimaal 1 ventiel vinden en/of 8-12 van die rubbers...
MEETING:
Ok, gewoon afspreken-mag ik wel komen nu ik Almeerder ben? Ben erg afwezig ben in de zomer, zit een week in Nijmegen bvb en 3 + 7 dagen in Den Helder.Zag zondag in Nijmegen al 3 W123's en een grote 280 in goud staan..in 1 straat zelfs..
Maar ik houd mij aanbevolen-Nieuwegein? Utrecht? Maarssen?
Groeten,
Remy