Ik heb momenteel wel een probleem met de hydrolische niveauregeling. De wagen pompt zichzelf niet meer op, en het reservoir is, nadat ik het gevuld heb, na enkele dagen leeg. De leiding zijn droog, dus daar heb ik geen lek gevonden, onder het reservoir is een beetje hydroliekolie te vinden, maar zeker niet genoeg voor het lek dat ik ergens heb. Kan het zijn dat de hydroliekolie bij de motor terecht komt doordat de dicthing van de pomp kapot is ? Indien dit zo is, kan dat veel kwaad doen aan de motor? Of is het het hydroliekpompke zelf ? Ik heb al eens geïnformeerd naar een nieuw hydroliekpompke, maar die kost ongeveer 800 euro !!! Zijn er ook alternatieven voor dit hydrolisch systeem? Bestaat er ook een manuele regeling hiervoor?
Heeft iemand hier een idee waar het aan kan liggen? Ik zal ook nog eens verder in dit forum zoeken en ook mijn probleem op het technisch forum plaatsen, waarschijnlijk zijn er nog wel mensen die een dergelijk probleem hebben gehad.