Na de verbroedering Nederland-Duitsland op zaterdagavond, waar de spuitgasten ons geleerd hebben hoe een brand te blussen (nl met bier, veeeeeeeeeeeel bier) en een dientengevolge heerlijke en diepe nachtrust werd ik vroeg door de wekker gewekt.
Onder het genot van fluitende vogels door het open raam werd ik zacht gewekt uit mijn mooie droom...
Vandaag de grote dag, we zijn extra vroeg omdat we niet te laat op de Nordschleife willen zijn, uiterlijk 10 uur omdat we dan nog geen drukte verwachten.
Mieke, de vrouw van Paul is vandaag jarig! Mieke is een vrouw uit duizenden, want welke vrouw gaat er op haar verjaardag in een oude auto met andere mensen in oude auto's naar een circuit in Duitsland?
Paul is dan ook terecht zeer trots op zijn vrouw!
Na weer een heerlijk en copieus ontbijt worden de laatste fijn tuningen aan de auto's gedaan.
Alle motorkappen weer open....de benzinemodellen aan door Roel bij de tandarts gekonfiskeerde flessen lachgas en de diesels aan een tankje Campingas Bleu.
Post edited by: Markparket, at: 2008/06/27 01:33<br><br>Post edited by: Markparket, at: 2008/06/27 02:32