door JantjeV8 » 23 mei 2008, 07:44
Begin eens op een chronologische volgorde:
Klepspeling controleren en zonodig afstellen.
Filters in orde? (Luchtfilter, brandstoffilter, dieselvoorfilter in de slang, tankfilter)
Brandstofslangen in orde?
Tank filter vrij van vuil?
Geen verstopte dieselleiding van de tank naar de opvoerpomp?
Geen lucht in de leidingen?
Pomptiming controleren, maar die heb je pas geleden afgesteld.
Zorg dat je eens met 2 man bent, start de auto, en laat iemand wat gas geven terwijl dat jij de wartel op de verstuivers 1 voor 1 eens een slag los en weer vast draait. Er kan hardnekkig lucht achter blijven.
Weet je zeker dat je verstuivers goed vernevelen en niet druppelen?
Hoe is je compressie per cilinder?
Zijn je voorkamers in orde?
Ik blijf er bij dat het niet aan je inspuitpomp ligt.
Heb je de vacuumpomp vervangen, je bedoeld die voor op je motor zit of bedoel je het rubber manchetje onder de 'stop hendel'?
Werk dat nou eens 1 voor 1 af, dan kom je ergens, niet gokken.