Wat een mooie plaatjes toch ook weer!
Jo, Gaston en ik hebben ons op de Nordschleife meer dan goed vermaakt. Wat Paul al aangaf klopt, je moet zoooo goed oppassen. Ze vliegen je om de oren, van alle kanten. Ik had Martin achter me aan en wat zat die flink op m'n bips. Nu moet ik zeggen dat ik aanvankelijk alles in z'n drie reed, zo van, 'als die diesel me maar niet voorbij komt, is het goed'...
) Ik wilde de techniek sparen, maar in het tweede deel ging ik toch meer los. Meer piepende banden en meer schakelen op die valse heuvels die maar niet ophielden. Op het laatst een Audi 80 belet in te halen, dus toch nog een 'sieg' voor ons. Ook mijn remmen waren lang loei heet.
De Nordschleife is echt een circuit waar je veel koppel nodig hebt. De 280E heeft dat pas bij hoge toeren, en die kreeg 'ie niet van mij. Ik denk dat mijn Leon TDI hier een stuk sneller zou zijn. Ik geloof ook dat Paul en Mieke, ondanks de automaat, hier in het voordeel waren.
Maar wat een fantastisch weekend hebben we gehad. Het beste van dit jaar, dankzij iedereen die meeging en het tot een groot feest maakten. De verbroedering, het fijne contact onderling, de interesses. Het was he-le-maal super! Zoiets moeten we herhalen, maar niet in al te grote groepen. we vonden dit wel erg fijn zo...
Roel en Jolanda groeten u