[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gezocht rechter spatbord en bumper 200D uit 82 : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 14:51

gezocht rechter spatbord en bumper 200D uit 82

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

gezocht rechter spatbord en bumper 200D uit 82

Berichtdoor first200D » 16 apr 2009, 21:28

Beste mensen,

Ik zoek een nette gebruikte bumper en rechter spatscherm voor mijn 200D uit 82.
Ik weet dat een nieuwe niet echt duur is en wil zeker niet aan imitatie beginnen, maar elke euro is er weer 1 ;-)
Ik heb de grill onder de bumper (weet niet goed hoe zo'n ding heet) nodig.

Alvast dank!
Avatar gebruiker
first200D
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 48
Geregistreerd: 19 feb 2009, 22:43
Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:gezocht rechter spatbord en bumper 200D uit 82

Berichtdoor RenK » 29 jun 2009, 13:30

Hoi,

Rij even naar Hilversum nabij het vliegveld daar.
Fa. Kuik(?) zit op de Statenweg daar en is een Mercedes sloop.
Ze hebben vrijwel alles liggen.
Rij naar de ingang van het vliegveld maar niet naar binnen, er meteen links naast is nog een zijweg daar moet je inrijden. Die volgen na ca 750mtr zie je rechts loodsen met auto's erbij. Meteen de eerste links is deze sloop.

je kan natuurlijk ook onderdelen googlen maar dan ben je vaak duurder uit en moet je het halve land afreizen.
Zelf kom ik er regelmatig en zelden als ze iets niet hebben, je kan ook bellen of het er is.
Google even op "Mercedes sloop Hilversum" en dan die op de Statenweg.

Heb zelf een 200D uit 1979 :-)

succes
Kees<br><br>Post edited by: RenK, at: 2009/06/29 13:30
RenK
 


Re:gezocht rechter spatbord en bumper 200D uit 82

Berichtdoor Weizengelb » 29 jun 2009, 13:54

ik heb nog een origineel rechter spatscherm liggen in Eindhoven. Het is wel gelast aan de onderkant,daar waar dat stripje overheen komt (niet in het zicht).

Eventueel heb ik ook een nieuw imitatie rechterscherm dat al afgebraamd en gericht is en zeer goed geschuurd en in de 2K primer gezet. Naden afgekit met overspuitbare kit.

Ik twijfel zelf nog welk spatbord ik wil gebruiken.

Laat maar weten als je interesse hebt.

Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Avatar gebruiker
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 2689
Geregistreerd: 20 jan 2006, 13:38
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:gezocht rechter spatbord en bumper 200D uit 82

Berichtdoor Jaap 230E » 29 jun 2009, 14:20

Hoi Mathieu,

Bij twijfel zelf origineel houden!
Jaap 230E
 


Re:gezocht rechter spatbord en bumper 200D uit 82

Berichtdoor first200D » 29 jun 2009, 15:45

Wat een recties, dank allemaal!
Intussen heb ik 2 nieuwe voorschermen gevonden. Woensdag gaat de 200D onder het mes. ik hoop wat leuke foto's te schieten. Doe de operatie echter niet zelf.
Als de plaatje leuk zijn zal ik ze laten zien. Ik hoop volgende week een glimmende neus te hebben!
Avatar gebruiker
first200D
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 48
Geregistreerd: 19 feb 2009, 22:43
Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 81 gasten