jaja de eerste APK stond weer bijna voor de deur... mijn vriendin rijdt nu dagelijks in mijn oude Nissan Sunny uit 1989, mijn opa heeft die in '89 nieuw gekocht en ik heb em van mijn oma, die geen rijbewijs heeft, overgekocht toen mijn opa helaas was overleden en de auto alleen maar stil stond. altijd in garage, alle onderhoud etc etc standaard praatje, maar nu de waarheid als een koe!
gisteren naar de APK gebracht en einde vd middag weer opgehaald. Heb ook voor het eerst een VOORkeuring laten doen omdat ik, sinds ik de Benz heb, over een mogelijkheid om te kunnen sleutelen beschik....
en ja hoor, voor het eerst in ons beider APK-geschiedenis, in 1 keer door de keuring!!!! dus voor een jaar weer klaar! met de enige aantekening dat de remschijven wel een keer aan vervanging toe zijn....
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als men APK laat uitvoeren met de benodigde reparaties om door de APK te kunnen komen bij dezelfde garage, dat ik het idee/indruk heb dat er nog wel eens een reparatie zomaar bij gedaan wordt... NU ik heb aangegeven dat ik alle eventuele reparaties zelf doe is de auto ineens in 1x goed.... apart hoor!
Remmerij na de zomer maar eens onder handen nemen... is toch wel de veiligheid! had te maken met de aanwezige roest op de schijf! wat is de beste remedie? nieuwe zooi erop of nog een andere optie?
in elk geval voor 41,- weer een jaar de weg op!!!!! als dit een voorbode is van de Benz (januari 2009 pas) dan wordt ik nu al blij!!!