[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
elektrische antenne : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 17:26

elektrische antenne

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

elektrische antenne

Berichtdoor whiteman » 16 apr 2009, 21:58

Hoi,
ik wil graag een elektrische antenne inbouwen aan de voorkant.Maar ik zou graag willen weten of deze dan op dezelfde plek ingebouwd kan worden,nu zit daar nog de oude manuele antenne.En,hoe kom ik daarbij?Moet het hele scherm eraf dan?Ik kan er namelijk zo w-1-2-3 niet bijkomen.
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en het mij kan vertellen....

groetjessss
whiteman
 


Re:elektrische antenne

Berichtdoor Leon » 16 apr 2009, 22:12

Maar, volgens je profiel heb je een 280E. Dan zou de antenne dus linksachter horen; nu zit ie op een dieselplek...
Leon
 


Re:elektrische antenne

Berichtdoor whiteman » 16 apr 2009, 22:19

Het werkelijke probleem is eigenlijk dat ik mijn oude antenne aan de voorkant niet meer ingeschoven krijg,vandaar dat ik graag de nieuwe op deze plek wil inbouwen.
whiteman
 


Re:elektrische antenne

Berichtdoor MB280E » 16 apr 2009, 22:39

oude antenne inspuiten met WD40 wil wel eens helpen. Heb verder nog geen W123 gezien met vooraan een electrieche antenne.
Door het binnenscherm te demonteren moet al redelijk goed in de buurt komen van je huidige antenne.
280E 1982 5-bak verbruik 1/8 viewtopic.php?f=10&t=8038&start=0
560SL 1985 automaat verbruik 1/... viewtopic.php?f=10&t=12374&start=0
Avatar gebruiker
MB280E
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: 23 apr 2008, 21:45
Woonplaats: Regio Gent
Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:elektrische antenne

Berichtdoor whiteman » 17 apr 2009, 18:08

WD-40 heb ik al (meermalen) geprobeerd,tevergeefs.
Ik denk zelf ook dat een elektrische antenne waarschijnlijk niet gaat passen,dan maar achter inbouwen.Goed,dan ga ik maar 's het binnenscherm demonteren....bedankt voor de info!

gr.
whiteman
 


Re:elektrische antenne

Berichtdoor Hans230CE » 17 apr 2009, 21:41

Voor lijkt me niet de beste plaats voor een el. antenne, ivm het vuil. Achter zit hij binnen, zelf daar heb nu en dan smering nodig!
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten