[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
wat algemene vragen over..... : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 07:03

wat algemene vragen over.....

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

wat algemene vragen over.....

Berichtdoor maikdebaik » 18 jul 2008, 00:01

Heb ff nog wat vragen nou ik hier toch ben....

Is het normaal om veel, centimeters , speling op het gaspedaal te hebben, en dan niet op de kabel, maar op dat mechaniek op/ boven het pedaal zelf....

Waarom brand op het dashboord het aanhanger knipperlicht kontrole lapmje 1 x als je richting aan geeft...

Is het zo dat de bestuurders portier wel mechanisch sluit, en niet op lucht als de achterdeuren...

Heeft een 84er al een electronische ontsteking....

en tenslotte, ik zoek nog kroonkurk wielen, wielkast sierstrips, en achterlicht sierstrips....dus als je wat weet....graag.
maikdebaik

Re:wat algemene vragen over.....

Berichtdoor Weizengelb » 18 jul 2008, 12:26

Hallo Maik,

Een tegenvraagje: Wat voor auto heb je?
Maar verder:

Als de speling stoort dan zou ik de stangen zo afstellen dat er maar weinig speling overblijft.

Waarom brand op het dashboord het aanhanger knipperlicht kontrole lapmje 1 x als je richting aan geeft...
Je auto heeft een trekhaak (gehad), in Duitsland is zon controlelampje voor wat voor reden dan ook verplicht. je wagen is waarschijnlijk ingevoerd uit D.

Is het zo dat de bestuurders portier wel mechanisch sluit, en niet op lucht als de achterdeuren...
Ja, je bestuurdersportier stuurt de rest van het vacuumsysteem aan.

Heeft een 84er al een electronische ontsteking....
Ja, de benzineversies hebben alle electronische ontsteking sinds =-1980.

en tenslotte, ik zoek nog kroonkurk wielen, wielkast sierstrips, en achterlicht sierstrips....dus als je wat weet....graag.[/quote]
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur