Goededag heren, dames,
Ben weer terug in het Almeerse...weer 850km gereden in 2 weken, zonder onderhoud helaas maar ging allemaal goed.
Echter...
Het vullen van de LPG tank (OMVL) gaat steeds slechter..krijg er nu 10liter in in een kleine 10 minuten..bizar..het is een tank met nieuwe vulklep maar met oude 8mm leiding. De LPG man adviseerde mij die te vervangen voor een nieuw vul unit/drukgroep zodat ik een 12 of 14mm vulleiding kan installeren-leek me niet nodig, maar..
Op dit moment staat de drukmeter sowieso op vol (tot het rood) ook al is de tank leeg?! Dat begon met dat de tank leeg was en die drukmeter op 2/3 vol stond, maar die zakt helemaa niet meer dus...
Ik denk dus dat er iets is met de vulklep op de tank-die laat geen gas door, of ontlucht niet? De vulaansluiting (die een 2e klepheeft) is nieuw.
Wat is wijsheid? Is er een truukje om die vulunit op de tank te óntluchten of die klep weer werkbaar te krijgen-indien dit niet werkt, wellicht een tip voor een goede en betaalbare LPG boer in de regio Flevoland zou ook welkom zijn.
Bedankt
Remy