[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Gevoelige gereedschappen : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 01:09

Gevoelige gereedschappen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Gevoelige gereedschappen

Berichtdoor Dromer » 26 jul 2008, 21:23

Hoi forummers,

weliswaar nog zonder Benz en toch al technische vragen...

Ik vraag me af of iemand goede tips heeft voor zogenaamde 'gevoelige gereedschappen' (alleen in relatie tot auto's alsjeblieft : )). Jullie weten vast wel voorbeelden van hoe je gevoelige onderdelen zoals(oud) plastic kan verkl*ten met stalen gereedschap. Volgens mij heb ik hier wel eens foto's gezien van plastic wiggen. Het meest op zoek ben ik naar een schroevendraaier van een harde kunststof voor het losmaken van plastic schroeven en voor ander dingen die niet kapot mogen.

Iemand goede suggesties? En waar te koop? Prijzen?

Alvast bedankt!

Groet

Dromer
Dromer

Re:Gevoelige gereedschappen

Berichtdoor Jeroen » 26 jul 2008, 21:47

Inderdaad, je hebt van de plastic wiggen.
Ik heb eerder dit jaar op de Techno Classica beurs in Essen meerdere "plastieken" schroevendraaiers gekocht. Erg handig voor dit soort klussen.

Ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit zo maar bij autoonderdelenhandelaren zien liggen. Maar die moeten er natuurlijk wel zijn.

Als je ooit in de UK komt, leg even aan bij de Halfords. Daar ligt dit soort gereedschap zou in de schappen

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek