Een APK keurmeester moet dus behalve een schriftgeleerde ook iemand zijn die wat van techniek af weet?
Mijn auto (W115) is voor twee jaar goed gekeurd, als ik na een jaar (dus een jaar voor de volgende keuringsdatum) bij mijn garage kom voor een APK keuring en ze constateren een tekortkoming vogens de keurindeisen, dan mag ik er niet meer mee rijden!
Tenzij ik zeg keur hem APK, maar meldt hem nog even niet af (want dat kan altijd nog)
Ze konstateren geen enkel afkeur punt, dan zeg ik OK, meldt maar af!
Maar konstateren ze bv. een klein afkeur punt, dan laat ik hem niet afmelden!!!!!!!
Maar doe uiteraard wel wat met het gegeven, afhankelijk van de dringendheid!!
Groet, Henk
NB: ik kwam dus eigenlijk niet bij de garage voor een super voorlopende
APK keuring maar voor een voortijdige APk voorcontrole, die eventueel kan uitmonden in een super voortijdige afmelding,
Waarvan akte dd. 03 08 08
NB2: Nog een voorbeeldje,,, ik kwam laatst op een met stoplichten geregelde kruising aan, het licht sprong op oranje, ik denk nou dat haal ik nog wel, maar jammer, net fractioneel door rood,,
helaas stond er geen politie achter mij, dus ben ik zelf maar even naar het dichtsbijzijnde politie buro gereden, half uurtje moeten wachten voor aan de beurt was, dus dat viel mee, maar toen kon ik mij zelf gelukkig wel aangeven.
De politie man was zeer geergerd, want ik was die ochtend al de tiende zich zelf kwam aangeven.
En toen,,,,, toen werd ik wakker
)))<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/08/03 15:05