door AdriaanVogelzang » 07 aug 2008, 22:22
Tja dan kom je bij de dealer, probleem zie de achterste wielkastrand in een andere post.
Gisteren gebeld met Mevrouw Karin van het magazijn in Hengelo, (in Almelo zijn ze zoooo aardig dat ik Hengelo maar eens wilde proberen). Na invulling van chassisnummer en dergelijke zou Mevrouw Karin me terugbellen. Dit deed zij na 5 minuten waarop ik meteen dacht: "heeey hier ga ik vaker naartoe voor onderdelen gezien de klantvriendelijkheid". Mevrouw Karin had diverse zaken in de aanbieding, een compleet achterscherm voor meer dan 600 euro ex. een wielkastrand met wat meer plaatwerk naar de achterkant toe, en alleen de rand. Dat laatste wat ik waarschijnlijk nodig zal hebben, kostte 70 euro, een prijs waarvoor ik niet wil klooien en origineel materiaal wil gaan gebruiken. Toch een slag om de arm gehouden en gezegd dat ik morgen (vandaag dus) langs zou komen.
Zo gezegd zo gedaan. Daar was ik, Mevrouw Karin met die bevallige stem was er niet, wel een koning in een ivoren toren die schijnbaar uit zijn hoofd weet wat er allemaal wel en niet leverbaar is. Ik leg uit wat ik wil, en meteen dan weet JIJ meer dan ik. (Gelijk tutoyeren, ik heb niet samen met die vent in de goot gelegen!!) Gelijk kromme tenen dus... Afijn ik zei dus dat mevrouw Karin een heel ander verhaal had etc etc. maar nee dat is niet leverbaar. "kijkt u dan even in de computer". -"Nee dat heeft geen zin wat is toch niet leverbaar althans niet van Mercedes, dan moet u naar een schadeherstelbedrijf, wij hebben alleen complete achterschermen", "nou het is er anders wèl van Mercedes zelf, -"Gottlieb en Carl zullen wel raar toekijken van boven op dit moment" Probeerde ik nog lollig. afijn nee het zou er echt niet zijn enzo; en kijken in de computer ho maar etc etc etc. Mijn slotzin was nochalant "Ach dan maak ik het wel zelf... ook zo gebeurd, het is maar Mercedes uiteindelijk, wat stelt dat nu voor..."
Wie O wie weet wie de baas der bazen is van BaanTwente? Ik wil die man zonder rancune eens vragen waarom hij van dat aardige personeel in dienst neemt, ik vind namelijk dat dit zo niet kan. Ik ga wel naar Rijssen, ook Baan, maar daar vinden ze het iig leuk als je met een oldtimer komt en willen ze alles tot op de bodem uitpluizen. Ik vind dat ik dergelijke practijken als klant niet hoef te pikken, ik kan ook nog een beerput over Almelo (woon ik) opentrekken.
Adriaan, die het verder van huis gaat zoeken.