door AdriaanVogelzang » 14 aug 2008, 00:28
de kleur van je kofferbak is afhankelijk van je bouwjaar. er zijn twee verschillende kleuren gehanteerd, namelijk een bepaalde soort zwart en later een bepaalde kleur grijs, ik kan zo even niet op de juiste benaming komen. als je originele kokers hebt zul je het daar ook aan kunnen zien, die hebben namelijk als het goed is dezelfde kleur als de binnenkant van de koffer. anders ff op het forum zoeken, het moet ergens staan ik weet alleen op dit uur even niet waar.
@fernando, bij de meeste automaterialenzaken kun je wel een spuitbusje bestellen. maar het risico is wel kleurverschil. kijk even naar de merken verf en vraag of het imitatie (dan zijn er verschillende nuanceverschillen van de kleur leverbaar) is, of de originele formule. dan ben je denk ik voor minder dan een tientje per bus wel klaar. Als je het goed wilt doen dan ga je naar een bedrijf dat dmv een computer je kleur scant en op die wijze verf aanmengt en dan kun je spuiten zonder kleurverschil. zal wat duurder zijn, ik heb van prijzen daarvoor geen idee ik heb het namelijk nog nooit laten doen
adriaan