[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
met de 240D naar Florence : Reizen!

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 01:07

met de 240D naar Florence

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

met de 240D naar Florence

Berichtdoor Weizengelb » 17 aug 2008, 10:15

Hallo,

Wij wilden dit jaat eigenlijk naar de USA maar uiteindelijk toch maar weer zonder vaste plannen door Frankrijk naar Italie gereden.

Florence viel wat tegen, misschien te hoge verwachtingen ;-)
Later nog een paar daagjes uitgeblazen aan het gardameer, dat wel wel even lekker uitpuffen.
op de terugweg wilde ik nog een dag in Speyer blijven en het Technikmuseum daar bekijken maar het begon flink te regenen en na een maaltijd aldaar toch maar weer door naar huis gereden...

Groetjes!
Mathieu

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re:met de 240D naar Florence

Berichtdoor Govert » 17 aug 2008, 12:29

Florence is wel veranderd, veel meer bergen dan ik me herinner en die kerk staat er ook niet meer ;-)

Klinkt als een leuke tocht, en het weer was (behalve in Speyer) ook goed zo te zien.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Opmerkingen / andere wagens:

Re:met de 240D naar Florence

Berichtdoor Weizengelb » 17 aug 2008, 16:43

oeps, dus dit was niet florence? vandaar dat het wat tegenviel ;-) ha ha!

Volgend jaar dan maar naar de USA, hopenlijk keldert die Dollar nog verder ;-)

Koop ik meteen een mooie oldtimer Cadillac!!!! (daar zit ik echt wel aan te denken)
groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972

Keer terug naar Reizen!