[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Sleutel : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 05:28

Sleutel

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Sleutel

Berichtdoor Bob250stijn » 19 aug 2008, 21:40

Misschien voor de meeste mensen een overbodig verhaaltje maar ik vond het leuk om mee te maken: Bi mijn pas aangeschafte 250 zat een contact sleutel die nog maar nauwelijks werkte, dus namaken had ook geen zin.Ik ben naar de Mercedes dealer gegaan en heb aan de hand van mijn keteken een nieuwe sleutel besteld, en waarachtig een week later had ik een perfect werkende nieuwe sleutel.Echt fantastisch.
Bob250stijn
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1983
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re:Sleutel

Berichtdoor Roel280€ » 19 aug 2008, 22:53

Mooi!

De kracht van Das Haus, waar andere merken hun oldies laten zitten en zoek het maar uit! Daarom rijden we deze oude dames, omdat Mercedes de oudere auto's niet vergeet en ondersteunt.
Roel280€

Berichtdoor Motormongool » 20 aug 2008, 09:34

Naar ik begrepen heb is een goed passende sleutel ook het behoud van een (contact)slot.
Al moet je in het begin wel voorzichtig zijn met je nieuwe sleutel, want er kunnen scherpe randjes aan zitten ;-)<br><br>Post edited by: Motormongool, at: 2008/08/20 09:35
Motormongool

Berichtdoor Gerrie » 20 aug 2008, 21:26

Nog wat extra info van mijne kant.
Als je een sleutel besteld op het chassisnr dan moet je wel zeker weten dat je sloten nooit zijn vervangen anders gaat het sleuteltje niet passen.
Gerrie

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto