Kort geleden een Pioneer DEH 600BT gekocht met bluetooth mogelijkheid voor handsfree bellen.
Na veel gezoek in de uigebreide handleiding ben ik er nog niet uitgekomen. Je wordt dan ook van blz naar blz doorverwezen. Op het internet verder geen forum kunnen vinden helaas.
De radio moet samenwerken met een Nokia N73. De radio heeft een speciale 'nokiastand' om de boel in te stellen. dit lukt niet, ook niet als ik de bediening probeer voor toestellen van andere merken.
Inmiddels ben ik zover dat de radio en telefoon onderling kontakt hebben. dat is zichtbaar middels een indicatielampje.
Toch zijn er diverse problemen.
1. het bellen gaat niet. de tel. gaat wel over via de speakers, maar bij opnemen is er zowel geen spraak als gehoor via de radio. Dat houdt dus in: gewoon met de hand bellen, daar koop je m niet voor.
2. tel. boek, die ook in de radio plaatsbaar is, is niet downloadbaar vanuit de telefoon, dan wordt de verbinding tussen beide apparaten vebroken.
De ingebouwde microfoon is geselecteerd via het fabrieksmenu Ook zoiets wat je pas na lang klooien ontdekt). Zolang ik beide toestellen niet kan laten samenwerken, zal ik ook geen externe mic. kopen voor een beter geluid.
Ben inmiddels al zo lang bezig gewest dat ik 2x met een lege accu stond grmmmbblll!
Iemand suggesties?