[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Roest laten wegwerken : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:38

Roest laten wegwerken

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Roest laten wegwerken

Berichtdoor jorritbolhuis » 12 aug 2008, 14:37

Beste allemaal,

Mijn 230CE heeft achter ieder achterspadbord enkele oppervlakkige roestplekjes. Nu wil ik dit zo snel mogelijk laten opknappen, zeker nu het nog niet zo veel voorsteld. Ik heb hier zelf niet de kennis en tijd voor, dus vandaar de volgende vraag. Kent iemand van jullie een goed bedrijf in Nijmegen of directe omgeving die roestplekjes kan wegwerken.

Grtz Jorrit
jorritbolhuis

Re:Roest laten wegwerken

Berichtdoor jorritbolhuis » 21 aug 2008, 12:52

Heeft er dan niemand een tip voor mij!!!!
jorritbolhuis

Berichtdoor Toontje » 21 aug 2008, 15:45

hoi hoi
ja maar das in zeeland niet direkt naast de deur voor jou dus
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor wwwW123 » 27 aug 2008, 10:24

plaats 's wat goede foto's hier, misschien dat je nog wat tips krijgt en adviezen.
trek achterin de bekleding 's voorzichtig weg en kijk 's of je daar nog wat rotte plekken ziet.
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee

Berichtdoor Semrick » 27 aug 2008, 13:51

Hallo Jorrit,

Neem eens contact op met http://www.autoschade-berkman.nl/
Ik weet zeker dat je daar goed geholpen wordt voor een redelijke prijs. En volgens mij is het ook niet te ver van Nijmegen vandaan.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee

Berichtdoor JantjeV8 » 27 aug 2008, 19:02

Besteedt ook wat aandacht aan het tectyleren van de binnenkant. Die blaasjes ontstaan vaak van binnenuit.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur