door Paul Snip » 30 aug 2008, 19:49
Wij zijn net terug van Paleis het Loo.
Veel mooie auto's gezien, en een leuke dag gehad.
We hebben het paleis zelf ook nog bezocht, want dat kan met hetzelfde entreekaartje.
Maar jezus, wat een arrogante eikels...
Ik kom aanrijden bij de Klassieker Parking, auto gister helemaal gepoetst ook nog...
Zegt die man tegen mij "Dit is wel een oude auto, maar geen klassieker"... "Misschien is verderop nog wel plek"...
Nou, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik heb hem gevraagd waarom hij dan vond dat het geen klassieker was. En gewoon in de ingang blijven staan, natuurlijk. "Straks heb ik het hele terrein hier vol met van die ouwe taxi's staan", ook een bijzondere uitspraak.
Natuurlijk is het mij het gelukt om gewoon op de klassieker parkeerplaats te kunnen parkeren. Omdat hij toch wel doorhad dat ik niet van plan was om de ingang te verlaten zei hij "Zet 'm dan maar neer, maar wel een beetje uit het zicht..."
Achter mij stond overigens ook een W123. Een prachtige donkerode 200 diesel. Echt in nieuwstaat. Ik denk dat zich hier weer dezelfde discussie heeft afgespeeld. Ook deze rode W123 stond later gewoon op de parkeerplaats.
En het mooiste is nog wel dat er al een Chevrolet Caprice van 1990 stond, echt zo'n afgetrapte lijkwagen zeg maar... en een Saab 900 van 1993 met een roestgat in het spatbord.
Blijkbaar heeft deze beste man gewoon een afkeer van oude Mercedessen gehad.
Voor mij een reden om de volgende keer niet weer heen te gaan!!!