aernout wrote:
[quote]mijn 230E van 06-82 heeft ook ronde lampen.
en toch niet weer de ellenlange discussies wat je met gas moet doen ????
dan weet ik er ook nog één: diesel is voor tractoren![/quote]
Ik vermoed dat je last hebt van tunnelvisie:
Als jouw 230E ronde lampen heeft zijn die er zeer waarschijnlijk later ingezet
(Schade-auto?)
En wat je opmerking over Diesel betreft: er zijn systemen voor je diesel verkrijgbaar waarbij je een extra gastank inbouwt,je rijdt dus op een mengsel van Diesel en gas. Dat heeft diverse voordelen en is al eens op dit forum besproken.
'S-winters gooi ik ook altijd een paar liter normale benzine in de diesel, vindt zij heerlijk
(En zorgt altijd voor een paniekaanval bij de pomp-bediende
Maar ook frituurolie, zonnebloemolie of andere ...-olie kan ik ongestraft (met mate) in de tank gooien. Dat kan ik van een benzine niet echt zeggen...
Duitsers hoef je echt niet te vertellen wat je allemaal met gas kunt doen. Er een Mercedes op laten rijden vind ik een prachtig vredelievend initiatief. Moet je juist stimuleren
Zeggen dat Diesel alleen voor tractoren is, is net zoiets als zeggen dat alleen chinezen bami mogen eten. (en we weten allemaal wat je daarvan krijgt: kleine ogen
Overigens vind ik die tractor-sound van een W123 zelf erg aantrekkelijk. Alles wat na de W124 komt klinkt niet meer als een diesel maar als een naaimachine.<br><br>Post edited by: Motormongool, at: 2009/05/22 12:28