door henklith » 04 sep 2008, 00:11
Hoi Nourdine, klopt op de gemeente grens van Utrecht en Nieuwegein, Ik hang nog maals de mededeling even hieronder.
Groet, henk
NB: Rij op deze dag niet perongeluk Utrecht centrum in!! want je wordt dan aan gestaard of je melaats bent, in Utrecht is het dan monumentendag, niets verkeerd mee natuurlijk, maar het valt samen met de autoloze zondag terplaatse ja echt!!
ONDERDELENDAG UTRECHT/NIEUWEGEIN.
Voor de 4e keer, wederom een onderdelen dag, in het midden van het land.
Voor de Heckflosse rijders, de W114/W115 en de W123 bezitters!
Ditmaal wordt de onderdelendag gehouden op Zondag 14 september 2008
Mede door het succes van vorige jaren dus in de herhaling, hopelijk kunnen er nu nog meer mensen de dag bijwonen.
Er is zoveel mogelijk rekening gehouden met schoolvakanties en beurzen.
De locatie is net als vorig jaar bij de Mc Donalds in Nieuwegein, tegen de gemeente grens met Utrecht.
De aanvangstijd is ook dit keer gesteld op 10.30 uur.
Einde rond 15.30 uur, maar vorige jaren werd het wel een half uurtje later.
Neem dus je spullen mee, of als je wat zoekt, maak wat ruimte in de kofferbak, wie weet vind je het daar.
Ik nodig ook mijn groepje Heckflosse bezitters uit en ook de bekenden uit de W123 wereld, dus er valt wellicht meer te zien dan alleen maar /8ten, moet kunnen denk.
De opzet van deze dag is dat er onderdelen verhandeld of geruild worden van de ene naar de andere particulier, dus de beroepshandelaren hou ik zo veel mogelijk op afstand.
Tenslotte nog even de route beschrijving, voor zover je nog geen “tommie†hebt.
Van de A12 afkomend afslag 18 nemen en onder aan de rotonde richting Nieuwegein industrieterrein rijden.
Je rijdt nu op de N408, de Laagravense weg, 500m verder rechts ligt de Mac!
De Mac ligt aan het begin van het industrie terrein Ravenswade, maar van de weg af is de Mac ook goed zichtbaar.
Groet, Henk Lith. / 030-2710111
Post edited by: henklith, at: 2008/09/04 00:13<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/09/04 00:17