MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 10:00

Verbruik 230 carb : 1 op 5

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Re:Verbruik 230 carb : 1 op 5

Berichtdoor Remigius » 05 sep 2008, 08:53

Wordt nog een klusje Alex/lezers

De auto loopt ook zwak/stroef stationair op benzine..denk dat daar het probleem is..heb 2x de kleppen gesteld-gisteravond, gereden, niet lekker en vannochtend weer, ook niet lekker..ik kan er weinig mee doen nu..

Ik heb het gevoel dat sinds hij in de file stond laatst en hij vrij heet werd (ca 105 graden-1e keer over de 95 graden zelfs in 5000km) er problemen zijn met stationair..hij poft veel meer en loopt laag in toeren voor mijn gevoel (of da tlage ris dan ervoor-soms weet je het allemaal niet meer he? Heb geen toerenteller om te meten-blijft gevoelskwestie dus). In elk geval..sinds een 1,5e week doe thij raar, en nu echt ook op benzine..

Kan de bobine of accu die problemen geven? mijn plus kabel richting startmotor is niet de beste meer..half door..maar goed..starten e.d. gaat qua stroom perfect?

Groeten
Remy
Remigius

Berichtdoor Leon » 05 sep 2008, 10:50

Ik zou eens een verse verdamper zoeken, of je oude reviseren.
Leon

Berichtdoor Remigius » 06 sep 2008, 10:24

Was mijn plan ook .maar moet roeien met de riemen die ik heb. Als ik terug ben in December van mijn jungletrip dan kan ik verder kijken voor nieuwe onderdelen.

Dat rekening rijden wat gisteren gepresenteerd werd stemt mij niet positief trouwens..waarom nog geld steken in een ouwe wagen..verdorie.

Remy
Remigius

Berichtdoor Remigius » 06 sep 2008, 10:24

Was mijn plan ook .maar moet roeien met de riemen die ik heb. Als ik terug ben in December van mijn jungletrip dan kan ik verder kijken voor nieuwe onderdelen.

Dat rekening rijden wat gisteren gepresenteerd werd stemt mij niet positief trouwens..waarom nog geld steken in een ouwe wagen..verdorie.

Remy
Remigius

Vorige

Keer terug naar LPG Specifiek