[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
met de 280TE in een boom? : Reizen!

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 00:38

met de 280TE in een boom?

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

met de 280TE in een boom?

Berichtdoor silberknor » 06 sep 2008, 23:35

Bij Beaune in midden frankrijk, bougondie, een vervelende verbrande olielucht, die ik eerst weet aan een gloed nwe C5. toch maar even gekeken toen ik van de autoroute afging. meteen een plas olie tergrote van een pannekoek (creppe susette) een oliezijdige lekken kopping. er zat nog olie in dus nog maar even naar de camping door gereden. de Anwb dacht dat ik in een boom zat , maar het was Beaune. na twee dagen een gloednwe volvo V70 at met terkhaak gekregen voor 1.5 week. silberMB naar NL getransporteerd. prima service die reis en credietbrief. Mijn 72 jarige turkse monteur is nu druk bezig, toch het hele blok er maar uit en meteen alle keeringen vervangen en de kop op gas ombouwen

gr Knor
silberknor

Re:met de 280TE in een boom?

Berichtdoor Weizengelb » 08 sep 2008, 14:52

Heb je niet alles kapot gereden zonder olie?

Geen milieupolitie achter je aangekregen?

Tja vakantie in een V70 zou voor mij de lol er wel af zijn...
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Reizen!