Hallo iedereen,
Even kort voorstellen. Ik ben Bart, 27, woonachtig in de noord Spaanse provincie Asturias (stad Oviedo). Ik heb net vrijdag mijn eerste autootje (een Ford Fiesta 1.8 diesel van 1996) vervangen door een W123 300D (specs zie mijn profiel) waar ik hopelijk veel probleemloze kilometers mee kan gaan maken. De W123 is al een droom voor me geweest sinds ik als kleine jongen met mijn opa&oma meereed in hun mosgroen (?)metallic gekleurde 230E (16 jaar diensttijd, >300.000 km, toen verkocht) en nu is het dan zover. Ik ben niet a-technisch maar heb vooralsnog weinig ervaring met sleutel- en restauratiewerkzaamheden. Gelukkig is het uurloon van een monteur hier zo'n 30E per uur, dus wellicht kan ik het e.e.a. laten doen zonder dat het een bodemloze put wordt - indien nodig, wel te verstaan want de auto verkeert in topstaat momenteel. Hij is gedurende jaren echt alleen voor een paar duizend km. per jaar buiten geweest in de zomer, en voor de rest netjes afgedekt gestald en onderhouden door dezelfde garage.
Nu even een verzekering zoeken en de papierwinkel afwerken en dan kan de auto hopelijk zaterdag opgehaald worden!
Saludos en tot horens
Bart v. O. aka MBvO