Hoi Semrick,
Yep, die site had ik ooit gevonden maar kon hem niet meer opkomen, waarom weet ik niet.
Met jouw link werkt hij wel. Bedankt.
Die andere webshop doet niets meer. Nu liggen de prijzen bijna gelijk dus dat maakt niet uit
Schermen zijn nog goed zo te zien, alleen die randen waar zand en water in verzamelen zijn slecht.
Heb al een klein deel schoon gemaakt en het onderste stuk brak gewoon af, dat stuk waar dat kleine sierstripje op zit.
Was ooit al in een dikke laag plamuur gezet zo te zien ;-( , net als die hele rand.
Ga ze nu eerst maar eens flink schoon maken om te kijken wat er overblijft, dan dus stukken bestellen.
Kan ik meteen voor de blauwe een stuk vloer meenemen, kost € 9,81. wilde een stuk plaat inlassen maar denk dat een passtuk goedkoper is dan het zelf fabriceren. Plaat kost bij Rustbusters ook al ca €10 en dan moet ik nog alles pasmaken.
Rustbusters heeft een filmpje waar ze laten zien hoe e.e.a. werkt, heel grappig. Lassen, spuiten, schuren enz.
Ook werken met smeer tin om de hecht tussen de oude en nieuwe plaatstukken weg te werken.
Zelfs bijspuiten van stukken plaatwerk staat een mooi voorbeeld van op.
Bedankt voor de tip,
Groetend
Kees