Dank voor het welkom,
Heb gedurende de twee weken dat ik hem nu heb (en ruim 700 kilometer) besloten om hem zo orgineel mogelijk te houden.Op zich is het een redelijk kale uitvoering met één buitenspiegel en handbediende ramen,maar wel met pullman-bekleding.De bestuurderstoel heeft de gebruikelijke doorslijtplekken dus daar gaan we proberen een oplossing voor te vinden evenals een andere hoedenplank en achterbankleuning( geschimmeld door vochtprobleem ),de twee kaartenbakken ( links gebroken,rechts niet aanwezig )en de achterste vloermatten (liggen zwarte moet echter olive-groen zijn ).De buitenkant zitten kleine dingetjes aan( is niks schrikbarens)zoals een scherm linksvoor wat niet netjes is,rechterdeur gedeukt( was net voor de koop nog effe een deuk ingereden,dader onbekend)maar was ook rottig aan de binnen-onderzijde en natuurlijk de diverse raamrubbers met de tijd vervangen beginnend bij het achterraam.
Toch ondanks deze "kleinigheden" ben ik zeer tevreden met deze aankoop en zelfs mijn collega- wegenwachters ( waaronder één die ook al meerdere 123's had gerestaureerd )waren onder de indruk van de toch wel goede staat van deze 280CE.En per 3 november ga ik ander werk doen ( werkplaatsreceptionist )en wordt deze auto echt een hobby-auto, want dan ga ik op de fiets naar m'n werk en heb dan meer tijd voor de Benz omdat ik er dan niet meer dagelijks mee hoef te rijden.
Maar de eerste sport is om de juiste stoel in nette staat te vinden of de stof ervoor,en de hoedenplank zodat het geheel er binnen dan al netter uitziet.
Zodra het echt een project wordt zal ik dat hier zeker melden. <br><br>Post edited by: GrünBenz, at: 2008/09/29 00:34