[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
verstuivers : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 11:34

verstuivers

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

verstuivers

Berichtdoor frank_300tdt » 10 jun 2009, 22:00

beste mensen,

Met veel kilometers in het vooruitzicht, met de hele familie en den caravan ga ik de verstuivers eens onder de loep nemen. Heeft iemand een goed adres voor nieuwe verstuivers (niet de hele verstuivers maar alleen de dusen). Ik heb zelf twee adressen gevonden en daar bleek het prijsverschill zo enorm te zijn dat ik niet weet wat ik kan vertrouwen. Bij dieselsend.de betaal ik voor 5 dusen (DN0SD240) maar liefst 116,- euro exclusief verzenden. Dit zijn wel echte BOSCH dusen. Bij Dieselkontor.de betaal ik voor dezelfde dusen 67,- exclusief verzenden. Nou weet ik niet of dit ook bosch dusen zijn. Het kunnen net zo goed van die chinese zijn. Ik heb hier geen ervaring mee. Kan ik mar beter echte bosch dusen kopen of zijn die andere ook goed?

gegroet

Frank

frank_300tdt

Re:verstuivers

Berichtdoor Wiebren240D » 10 jun 2009, 22:48

Hallo Frank

ik hoor hier wel even bij mijn onderdelen groothandel wat ze kosten.
ik ben bijna wel zeker dat ze goedkooper zijn.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re:verstuivers

Berichtdoor frank_300tdt » 10 jun 2009, 23:37