[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
W123club.nl = geweldig! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 02:16

W123club.nl = geweldig!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

W123club.nl = geweldig!

Berichtdoor MBvO » 26 sep 2008, 15:59

(Vnl.) Heren,

Bij deze wilde ik even mijn waardering uitspreken voor het hoge niveau van dit forum en de vakkundige replies.
Je kunt echt merken dat de W123 een echte passie is voor de deelnemers hier en ik stel het zeer op prijs dat ook nog 's iedereen de tijd neemt om hun kennis te delen.
Ik ben zelf helaas nogal een consumerende deelnemer (momenteel) en daarom dus bij deze hartelijk dank voor de tot zover opgedane kennis (en ik heb al aardig wat tijd besteed aan zoeken en lezen!). Toen ik kort geleden mijn (eerste) W123 kocht nam ik mij voor "ik wil alles van deze auto leren" en daar is het forum een grote hulp bij.
Nou woon ik zelf ook nog 's ver weg en kom ik toch met mijn moedertaal Nederlands op het technische vlak een stuk beter weg dan met de taal van mijn gastland (Spaans) en daarbij komt dat de Spaanse club maar zo'n 100 leden heeft, waarvan niemand in mijn regio, dus daar valt niet zoveel winst te behalen.

Na heel wat (technische) topics gelezen te hebben doop ik Wiebren bij deze tot "de ster van het noorden", al wil ik niemand anders daarmee tekort doen natuurlijk.

Goed weekend allen
Bart
MBvO

Re:W123club.nl = geweldig!

Berichtdoor Toontje » 26 sep 2008, 16:09

hoi hoi bart
Consumerende personen behoor ik ook toe kan wel zeggen een groot consumeerder moet mijn topic op parkeerplaats 30CM TE KORT je ook wel aanspreken
groetjes toontje
Nb je zal daar wel mee bedoelen dat je aleen maar leest ja heb ik he denk al snel in de term van voedsel <br><br>Post edited by: toontje, at: 2008/09/26 16:10

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:W123club.nl = geweldig!

Berichtdoor MBvO » 26 sep 2008, 16:16

@Toontje: ik ga er maar vanuit dat je niet bedoelt dat je W123 30cm te kort is, want dat zou betekenen dat je liever een W126 hebt... kan ik mij niet voorstellen ;-)
Als ik me nog 's verveel zal ik wel een receptje van de lokale wintersoep "Fabada" or "Pote Asturiano" plaatsen, maar voorlopig heb ik nog genoeg werk aan de auto ;-)
Vrijdagmiddag weer he
MBvO

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto