(Vnl.) Heren,
Bij deze wilde ik even mijn waardering uitspreken voor het hoge niveau van dit forum en de vakkundige replies.
Je kunt echt merken dat de W123 een echte passie is voor de deelnemers hier en ik stel het zeer op prijs dat ook nog 's iedereen de tijd neemt om hun kennis te delen.
Ik ben zelf helaas nogal een consumerende deelnemer (momenteel) en daarom dus bij deze hartelijk dank voor de tot zover opgedane kennis (en ik heb al aardig wat tijd besteed aan zoeken en lezen!). Toen ik kort geleden mijn (eerste) W123 kocht nam ik mij voor "ik wil alles van deze auto leren" en daar is het forum een grote hulp bij.
Nou woon ik zelf ook nog 's ver weg en kom ik toch met mijn moedertaal Nederlands op het technische vlak een stuk beter weg dan met de taal van mijn gastland (Spaans) en daarbij komt dat de Spaanse club maar zo'n 100 leden heeft, waarvan niemand in mijn regio, dus daar valt niet zoveel winst te behalen.
Na heel wat (technische) topics gelezen te hebben doop ik Wiebren bij deze tot "de ster van het noorden", al wil ik niemand anders daarmee tekort doen natuurlijk.
Goed weekend allen
Bart